Известие

Collapse
No announcement yet.

мотора изтропа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от bobi_25 Покажи съобщение
    Има и лагери 2-ри ремонт, аз лично съм ги качвал на ГТВ 2,0 незнам какви са тези майстори където шлайфат валове и те не карат повече от 1000 км. при мен вече 40 000 км няма никакви проблеми. Един съвет от мен- премери ключовете на сегментите и ако са над нормите сменявай ги и тях че да не се налага да го отваряш пак за сегменти.
    такива дето само зачистват вала и елипсата остава но като не го премериш го гледаш лъскав без деруги взимаш и качваш и си ........ маиката след 1000км
    Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
    Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
      такива дето само зачистват вала и елипсата остава но като не го премериш го гледаш лъскав без деруги взимаш и качваш и си ........ маиката след 1000км
      Много си прав колега, затова потърси добър и доказал себе си майстор.
      Alfa Romeo GTV 2.0.TS 155 hp
      Alfa Romeo 156 1.6. TS 120 hp
      Yamaha YZF R6 600cc 120 HP -- бивша
      Yamaha YZF R1 1000cc 160 HP -- настояща

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от bobi_25 Покажи съобщение
        Много си прав колега, затова потърси добър и доказал себе си майстор.
        Абсолютно подкрепям това е най-важното нещо от цялата работа...ако ще най-добрите части да купиш ако майстора не става...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment

        Working...
        X